مانتو اسپرت

ایا مانتو اسپرت زنانه ودخترانه ست میشود

1-با مانتو اسپرت چی بپوشم؟

مانتو اسپرت زنانه دخترانه یکی از پرطرفدارترین مانتوهایی است که خانم های ایرانی در مکان های مختلف استفاده می کنند.برای ست کردن مانتو اسپرت نیز همیشه نگرانی هایی وجود دارد که یکی از ویژگی های مانتوهای اسپرت این است که با هر نوع استایل و تیپی سازگار است. مانتوهای اسپرت بیشترین محبوبیت را در میان خانم ها و دختران جوان دارند. مانتوهای اسپرت دارای الگوی ساده ای هستند و همین امر باعث می شود که که به سادگی با آیتم های مختلف ست شوند.

 

2-چطورشلوار مناسب برای ست کردن با مانتو اسپرت پیدا کنم

مانتو اسپرت زنانه دخترانه در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارند. این مانتوها را با پارچه هایی نظیر نخ، جین، تریکو، ویسکوز، کتان و …تولید می شوند. اولین و مهم ترین آیتم برای ست کردن با مانتوهای اسپرت شلوار مناسب این مانتو است. یکی از شلوارهایی که اخیرا بسیار ترند شده است شلوارهای بگی هستند که هارمونی جالبی با مانتوهای اسپرت به وجود می آورند. این شلوارها در جنس های مختلفی وجود دارند. معمولا مانتوهای اسپرت بهاره و تابستانه را با این نوع شلوارها ست می کنند. البته شلوارهای بگی جین را می توانید در فصل پاییز و زمستان هم بپوشید.

 

3-ست کردن مانتو اسپرت جلو بسته

ست کردن مانتو اسپرت جلو بسته زیبای زنانه دخترانه اصول و قوانین خاص خود را دارد. همانطور که می دانید مانتوهای اسپرت جلو بسته معمولا کوتاه و ساده هستند. می توانید این مدل مانتوها را با انواع شلوارها ست کنید. مانتوهای اسپرت جلو بسته به دلیل ظاهر ساده و راحتی که دارند بسیار مورد توجه دختران جوان هستند.

شما می توانید این مانتو ها را با شلوارهای جین چسبان و کلاسیک در مکان های مختلفی مانند دانشگاه، دورهمی های دوستانه و خیابان بپوشید. می توانید این مدل مانتو را با شلوارهای مام فیت بپوشید و یک استایل فوق العاده را برای خودتان ایجاد کنید.

مانتو های اسپرت چهارخانه: مانتو های چهارخانه اسپرت یکی از نمونه های پرطرفدار مانتو اسپرت است که می توانید آن را با شلوارهای جین و شلوارهای لگ بپوشید. این مانتو ها را می توانید در زمان بیرون رفتن از منزل بپوشید.

شومیزهای اسپرت: وست و شومیزهای اسپرت به عنوان یکی از پرطرفدارترین ترندها به شمار می روند. این شومیز ها در نمونه های جلو بسته و جلو دکمه هستند. می توانید این شومیزها را با شلوارهای گشاد ست کنید. شلوارهای از بالا گشاد یک گزینه مناسب برای برای ست کردن با مانتو کتی های اسپرت هستند می توانید از این استایل در فصل تابستان استفاده کنید.

4-چگونه مانتو جین اسپرت را با شلوارهای پارچه ای ست کنم؟

مانتو جین اسپرت را می توانید با انواع شلوارهای جین گشاد مانند شلوارهای مام استایل ست کنید. این شلوارها با تونیک های اسپرت استایل بی نظیری به وجود می آورند. می توانید تونیک های اسپرت با انواع دامن شلواری های اسپرت بپوشید.

 

5-نحوه ست کردن شال وروسریبا مانتو

مانتو اسپرت را باید چه شال هایی ست کنیم؟ می توانید با مانتوهای اسپرت شال یا روسری بپوشید. روسری های طرح دار یکی از بهترین گزینه ها برای ست کردن با مانتوهای اسپرت هستند. می توانید از روسری ها و شال های نخی و حریر در طرح ها مختلف استفاده کنید.

 

  اصول ست کردن شال و روسری با مانتو اسپرت

یکی از مناسب ترین شال ها برای ست کردن با مانتوهای اسپرت شال های نخی هستند. این نوع شال ها از جنس نخی معمولا از جنس الیاف پنبه ساخته شده اند. این مدل پارچه ها بسیار سبک و خنک هستند و معمولا در مدل های تک رنگ وجود دارند. می توانید این نوع شال ها را بر اساس رنگ های استایل خود استفاده کنید. شال و روسری های تک رنگ مانند روسری های مشکی با انواع مانتو ها ست می شوند.

مانتو اسپرت زمستانه را می توانید با شال های پشمی ست کنید. این مدل شال به دلیل ضخامت و بافت گرمی که دارند برای استایل های رسمی و مجلسی به کار نمی روند. می توانید از روسری های موهر برای تکمیل استایل خود استفاده کنید. یکی دیگر از گزینه ها برای ایجاد یک استایل اسپرت زمستانه وجود دارد استفاده از شال یا روسری های بافت است.

می توانید از انواع مختلف شال هایی که از طرحی ساده برخوردار هستند در استایل اسپرت استفاده کنید. در صورتی که تمایل دارید از شال های ابریشمی و ساتن استفاده کنید می توانید از مدل های تک رنگ ساده استفاده کنید. مینی اسکارف ها که امسال بسیار ترند شده اند برای استایل اسپرت مناسب هستند.

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *